Realizowany przez Collegium Civitas w partnerstwie z TOMO Group projekt pn. „Profesjonalne staże kluczem do sukcesu w biznesie”, jest odpowiedzią na potrzeby rynku pracy, który wykazuje zapotrzebowanie na kompetentnych i odpowiedzialnych pracowników.
Realizowany od października 2014r. do końca września 2015r. projekt obejmuje realizację następujących zadań:
- staże zawodowe organizowane w siedzibie partnera biznesowego,
- warsztaty zawodowe dla studentów,
- konkurs na pomysły biznesowe studentów
Realizacja projektu umożliwia zatem praktyczne nabywanie nowych doświadczeń przez studentów i zwiększanie ich konkurencyjności na rynku pracy. Jego wartością dodaną jest możliwość stałego zbierania informacji o środowisku biznesowym, a co ważniejsze pozyskiwania wiedzy o tym jak studenci sobie w nim radzą i jak są postrzegani. To pozwoli Collegium Civitas jeszcze bardziej dopasować ofertę dydaktyczną i zaplanować działania ściślej dostosowane do potrzeb rynku pracy, oraz ugruntować swoją pozycję na rynku szkół wyższych.
Partner Projektu:
TOMO Group- agencja marketingowa zajmująca się szeroko pojętą komunikacją, głównie z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi internetowych. Opracowuje strategie dla marek, ze szczególnym uwzględnieniem strategii kryzysowych, prowadzi badania internetowe, weryfikuje efektywność i pomaga w optymalizacji działań w zakresie aktywności marketingowych i PR-owych podejmowanych przez firmy. Od 7 lat łączy badania, strategię, kreację i technologię, wykorzystuje ponad 50 narzędzi marketingowych, ma na swoim koncie 300 zrealizowanych kampanii dla ponad 150 klientów.
Kontakt:
Koordynator projektu: Przemysław Pielak przemyslaw.pielak@civitas.edu.pl