Partycypacyjny Model Kształcenia Ustawicznego
ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Głównym celem projektu „Partycypacyjny Model Kształcenia Ustawicznego” (PMKU) jest partycypacyjne zaangażowanie słuchaczy w proces kształcenia ustawicznego poprzez:
- Stworzenie Partycypacyjnych Ścieżek Edukacyjnych – indywidualnych ścieżek edukacyjnych współtworzonych przez słuchaczy we współpracy z doradcą edukacyjnym
- Stworzenie narzędzia on-line do diagnozy i analizy kompetencji DIAKON
- Współpracę słuchaczy z doradcami edukacyjnymi w trakcie całego procesu kształcenia
W ramach projektu powstało narzędzie Diagnoza i Analiza Kompetencji on line
– bezpłatna aplikacja internetowa dostępna dla uczelni wyższych:
Umożliwi ona uczelniom tworzenie partycypacyjnych ścieżek kształcenia ustawicznego dostosowanych do oferty edukacyjnej danej uczelni. Narzędzie pozwoli także słuchaczom śledzić postępy w nabywaniu nowych kompetencji.
Oprócz samych słuchaczy i uczelni beneficjentami projektu będą pracodawcy, którzy będą mieli możliwość stworzenia przy pomocy narzędzia towarzyszącego PMKU pożądanego profilu osoby przygotowanej do pełnienia różnych funkcji w organizacji oraz kierowania pracowników na konsultacje we wsparciu narzędzi PMKU, pozwalających pracownikom na stworzenie własnych ścieżek rozwoju kompetencyjnego.
Okres realizacji projektu: 1 października 2012 – 30 czerwca 2015
Koordynatorka Projektu:
Aleksandra Borek: aleksandra.borek@civitas.edu.pl
Kierowniczka merytoryczna:
Marta Goroszkiewicz: marta.goroszkiewicz@collegium.edu.pl