Wydanie monografii w języku angielskim o procesie kształtowania się tożsamości narodowej Buriatów
realizacja czerwiec 2023 – maj 2025
Zrozumieć rzeczywistości migracyjne: nauczanie z wykorzystaniem badań o migracjach w różnicujących się społeczeństwach (MIGRAEDU)
realizacja wrzesień 2024 – sierpień 2026
Opublikowanie monografii na temat praktyk pomagania uchodźcom wojennym z Ukrainy w 2022 r. w Polsce
realizacja czerwiec 2023 – maj 2024
Debatująca Europa: wewnętrzna i zewnętrzna dynamika europejskiej integracji (DEBUE)
realizacja październik 2022 – wrzesień 2025
Dyplomacja środowiskowa jako instrument siły miękkiej: Chiny i Inicjatywa Pasa i Szlaku
realizacja czerwiec 2021 – czerwiec 2025
Advancing Digital Competence in Higher Education (ADVICE)
realizacja kwiecień 2021 – wrzesień 2023
Inicjatywy szkolnictwa wyższego w niedemokratycznym kontekście: znaczenie doświadczeń z wymiany dla samoidentyfikacji narodowej studentów białoruskich
realizacja styczeń 2021 – styczeń 2022
Migranci. Analiza dyskursu medialnego na temat migrantów w Polsce, Wielkiej Brytanii, Ukrainie, Albanii i Republice Czeskiej (MAD)
realizacja grudzień 2018 – czerwiec 2022
Partnerstwo na rzecz zrównoważonego rozwoju i innowacji społecznych (PASSION)
realizacja październik 2019 – wrzesień 2022
Uczelnia 4.0 – nowoczesny program rozwoju Collegium Civitas
Uczelnia 4.0 – nowoczesny program rozwoju Collegium Civitas
nr POWR.03.05.00-00-Z079/17
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój – III Oś Priorytetowa Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
Okres realizacji projektu: od 2018-09-01 do 2023-11-30.
Wartość projektu: 7 152 149,23 zł.
Dofinansowanie z Unii Europejskiej: 6 027 831,37 zł.
Celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania i zarządzania Collegium Civitas poprzez rozwój kształcenia w obszarach ważnych na rynku pracy, polegający na podniesieniu kompetencji zawodowych studentów, wzroście jakości zajęć dydaktycznych przedstawicieli kadry akademickiej Collegium Civitas, rozwoju kompetencji zarządczych przedstawicieli kadry kierowniczej, wzroście kompetencji merytorycznych członków kadry administracyjnej oraz przeprowadzeniu usprawnień procesowych i rozwoju infrastruktury informatycznej uczelni.
Główny cel projektu zostanie zrealizowany poprzez:
- utworzenie nowych programów kształcenia i wprowadzenie nowych elementów dydaktyki, w nowym, dotychczas nierealizowanym zakresie;
- realizację szerokiego spektrum działań wzmacniających kompetencje studentów;
- zwiększenie jakości prowadzonych zajęć dla studentów, dzięki zdobyciu przez kadrę dydaktyczną nowych kompetencji i umiejętności;
- rozwój narzędzi informatycznych wspierających i optymalizujących procesy funkcjonowania Collegium Civitas;
- poprawę jakości zarządzania uczelnią, dzięki poniesieniu kompetencji zarządczych kadr kierowniczych i administracyjnych.