Studia z obszaru nowych mediów i dziennikarstwa dają szerokie możliwości rozwoju w branży medialnej i PR. Studenci szlifują warsztat dziennikarski, redagują teksty, tworzą materiały multimedialne i poznają pracę redakcji od wewnątrz. Staże i praktyki studenckie odbywają się w redakcjach ogólnopolskich gazet, tygodników, telewizji, radiostacji, magazynów lifestylowych, filmowych i sportowych.
W programie m.in.:
- warsztaty reportażu, montażu obrazu i dźwięku
- podstawy dziennikarstwa internetowego
- tworzenie komunikatów prasowych, radiowych i telewizyjnych
- marketing internetowy (SEM, SEO), PR i social media
- strategie perswazyjne
- modele biznesowe mediów
- ewolucja Internetu i konwergencja mediów
- e-commerce i planowanie strategii
Zajęcia ze studentami prowadzą wybitni specjaliści w dziedzinie mediów, znani dziennikarze oraz publicyści, m.in.: Jacek Żakowski (laureat Superwiktora 2015), Konrad Piasecki (laureat Grand Press 2015), Wojciech Orliński, Edwin Bendyk, Karolina Lewicka, Grzegorz Rzeczkowski, Roman Kurkiewicz, Michał Komar, Rafał Woś, Juliusz Braun, Krzysztof Komar, Michał Broniatowski, Marcin Łukawski, Wojciech Maziarski, Joanna Szczęsna, Weronika Kostyrko, Barbara Hrybacz, Robert Bogdański, Robert Kozak, Grzegorz Lindenberg, Agnieszka Biernacka-Szpunar (MBA), Lisa Marie Bochneak (MBA).
ATUTY
Najlepszy kierunek praktyczny w Polsce według Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Zajęcia z praktykami w dziedzinie mediów, znanymi dziennikarzami i publicystami
Szerokie możliwości rozwoju w branży medialnej i PR
Staże i praktyki w redakcjach ogólnopolskich gazet, telewizji, radiostacji, serwisach internetowych
Rekrutacja na studia rozpoczynające się w marcu 2023 r. trwa!
STUDIA STACJONARNE
I STOPNIA
W JĘZYKU POLSKIM
Kierunek: Zarządzanie
Analityka danych, big data i kodowanie
Kierunek: Dziennikarstwo i nowe media
Komunikacja multimedialna. Twórcy internetowi, social media i wideo w sieci
Kierunek: Stosunki międzynarodowe
Dyplomacja i komunikacja we współpracy międzynarodowej
Marketing, reklama i nowe media w stosunkach międzynarodowych
Kierunek: Socjologia
Analityka i design internetowy
Marketing, reklama i nowe media
DWUJĘZYCZNE
Kierunek: Dziennikarstwo i nowe media
Kierunek: Socjologia
Marketing, reklama i nowe media
Kierunek: Stosunki międzynarodowe
Dyplomacja i komunikacja we współpracy międzynarodowej
Kierunek: Zarządzanie
PO ANGIELSKU
Kierunek: International Relations
Media, Diplomacy and International Negotiations
Kierunek: New Media and Journalism
Kierunek: Management
Data Analytics, Big Data and Coding
Kierunek: Sociology
Public Relations, Marketing, New Media
STUDIA II STOPNIA
W JĘZYKU POLSKIM
DWUJĘZYCZNE
Sprawdź inne specjalności!
PO ANGIELSKU
Kierunek: International Relations
International Business and Negotiations
Kierunek: Sociology
Social Media Management and Digital Commerce
STUDIA NIESTACJONARNE
I STOPNIA
W JĘZYKU POLSKIM
Kierunek: Zarządzanie
Analityka danych, big data i kodowanie
Kierunek: Dziennikarstwo i nowe media
Komunikacja multimedialna. Twórcy internetowi, social media i wideo w sieci
Kierunek: Stosunki międzynarodowe
Dyplomacja i komunikacja we współpracy międzynarodowej
Kierunek: Socjologia
Marketing, reklama i nowe media
II STOPNIA
W JĘZYKU POLSKIM
Kierunek: Socjologia
Komunikacja zintegrowana – reklama, Public Relations, branding
Kierunek: Zarządzanie
Zarządzanie komunikacją i design thinking
PODYPLOMOWE
W JĘZYKU POLSKIM
Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl
pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa