Studia z zarządzania i marketingu otwierają przed absolwentami szerokie perspektywy zatrudnienia. W sektorach związanych z biznesowym wykorzystaniem umiejętności miękkich poszukiwani są specjaliści na wszystkich szczeblach zawodowych. Przygotowujemy studentów do pracy w charakterze ekspertów, kadry zarządzającej, samodzielnych badaczy oraz specjalistów w takich dziedzinach jak: HR, PR, CSR, komunikacja i informacja. Uczymy podejmowania trafnych decyzji i przedsiębiorczości.
W programie m.in.:
- zarządzanie strategiczne,
- zarządzanie kapitałem ludzkim,
- zarządzanie informacją i komunikacją w firmie,
- nowe trendy marketingu w Internecie i komunikacja w social media,
- marketing interaktywny,
- Public Relations i reklama,
- analityka danych, big data i kodowanie,
- zarządzanie międzynarodowe i międzykulturowe.
Zajęcia prowadzą praktycy zarządzania (w tym międzykulturowego), biznesu, planowania strategicznego oraz specjaliści w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, m.in. prof. M. Baran, prof. A. Fornalczyk, prof. P. Ruszkowski, prof. K. Kasianiuk, dr inż. A. Szyran-Resiak, dr M. Vashchyk, dr W. Małota, dr M. Kraszewska, dr P. Kosiak, dr R. Pac, dr M. Szostak, mgr K. Błocka-Sowińska, mgr I. Szlaska. Wśród wykładowców i szefów specjalności znajdują się również trenerzy, specjaliści, praktycy reklamy, marketingu, brandingu i PR, zawodowo związani z agencjami reklamowymi, Public Relations oraz domami mediowymi, m.in. mgr Ewa Opach, mgr Ewa Duda-Maciejewska.
Programy studiów realizowane są w partnerstwie z pracodawcami, m.in. ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB Polska) oraz Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR.
Atuty:
Najnowocześniejszy program Zarządzania w Polsce
Certyfikat DIMAQ (Digital Marketing Qualification) – pierwszy w Polsce program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych
Zajęcia z praktykami zarządzania, biznesu, planowania strategicznego
Przygotowanie do pracy w charakterze ekspertów, kadry zarządzającej, samodzielnych badaczy oraz specjalistów HR, PR, CSR, komunikacji i informacji
Rekrutacja trwa!
STUDIA STACJONARNE
I STOPNIA
W JĘZYKU POLSKIM
Kierunek: Zarządzanie
Analityka danych, big data i kodowanie
Zarządzanie – specjalność z programem pomostowym w jęz. ukraińskim
Kierunek: Dziennikarstwo i nowe media
Komunikacja multimedialna. Twórcy internetowi, social media i wideo w sieci
Zarządzanie w firmach mediowych
Kierunek: Stosunki międzynarodowe
Biznes i marketing międzynarodowy
Marketing, reklama i nowe media w stosunkach międzynarodowych
Kierunek: Socjologia
Analityka i design internetowy
Marketing, reklama i nowe media
Sztuczna inteligencja i transhumanizm
DWUJĘZYCZNE
Kierunek: Dziennikarstwo i nowe media
Zarządzanie w firmach mediowych (PL-EN)
Kierunek: Socjologia
Marketing, reklama i nowe media (PL-EN)
Kierunek: Stosunki międzynarodowe
Biznes i marketing międzynarodowy (PL-EN)
Kierunek: Zarządzanie
PO ANGIELSKU
Kierunek: International Relations
International Business and Marketing
Kierunek: Management
Data Analytics, Big Data and Coding
International Business Management
Kierunek: Sociology
Public Relations, Marketing, New Media
II STOPNIA
W JĘZYKU POLSKIM
Kierunek: Socjologia
Komunikacja zintegrowana – reklama, Public Relations, branding
Kierunek: Stosunki międzynarodowe
Biznes międzynarodowy i negocjacje
Kierunek: Zarządzanie
Marketing 5.0 w erze komunikacji cyfrowej
Zarządzanie sztuczną inteligencją
Zarządzanie projektami i procesami
DWUJĘZYCZNE
PO ANGIELSKU
Kierunek: International Relations
International Business and Negotiations
International Business and Negotiations (podwójny dyplom z Suleyman Demirel University)
Kierunek: Management
Project and Process Management
Kierunek: Sociology
Social Media Management and Digital Commerce
STUDIA NIESTACJONARNE
I STOPNIA
W JĘZYKU POLSKIM
Kierunek: Zarządzanie
Analityka danych, big data i kodowanie
Kierunek: Dziennikarstwo i nowe media
Komunikacja multimedialna. Twórcy internetowi, social media i wideo w sieci
Zarządzanie w firmach mediowych
Kierunek: Socjologia
Marketing, reklama i nowe media
Analityka i design internetowy
Sztuczna inteligencja i transhumanizm
II STOPNIA
W JĘZYKU POLSKIM
Kierunek: Socjologia
Komunikacja zintegrowana – reklama, Public Relations, branding
Kierunek: Stosunki międzynarodowe
Biznes międzynarodowy i negocjacje
Kierunek: Zarządzanie
Marketing 5.0 w erze komunikacji cyfrowej
Zarządzanie projektami i procesami
Zarządzanie sztuczną inteligencją
Kontakt:
Biuro Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl
pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa