Od 2014 jako wiceprezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej zarządza markami Tyskie, Żubr, Lech, Redd’s, Książęce, Dębowe, Wojak, Pilsner Urquell, Grolsch. Wcześniej przez 10 lat działała w Grupie Danone: od stanowiska Marketing Managera w Lu Polska (ciastka) do Dyrektora Marketingu Danone Finlandia, a potem Danone Polska (Produkty Mleczne). Rozwinęła z sukcesem silne marki polskie i międzynarodowe: Delicje, Pieguski, Petitki, Activia, Actimel, Danonki, Danio, Jogurt Danone, Fantasia, Gratka.
Zanim dołączyła do Grupy Danone pełniła różne role na stanowiskach managerskich w działach marketingu takich firm jak Reckitt Benckiser (zarządzanie markami Airwick, Calgonit, Veet, Cillit, Perła) oraz w Tchibo (marki Tchibo i Davidoff).
Pasja w biznesie: tworzenie silnych zmotywowanych zespołów i adresowanie negatywnych trendów rynkowych poprzez budowanie silnych marek.
Kontakt w sprawie wypowiedzi eksperckich za pośrednictwem Działu Marketingu i Promocji CC:
kom. 501 541 798, e-mail: promocja@civitas.edu.pl